Košík:

Položek: 0
Cena: 0 ,-

Vstoupit do košíku
Registrovat Přihlášení

Reklamační řád

 

Reklamační řád - celé znění

Reklamace osobně na prodejně

Zboží prosím připravte (pokud to stav dovoluje, nabijte baterii na 100%) a přineste na naší prodejnu v Ostravě - Porubě .

Pro urychlení příjmu reklamace na prodejně doporučujeme vypsat reklamační protokol:


Reklamace poštou


Reklamované zboží si prosím bezpečně zabalte. Pokud to stav dovoluje , tak nabijte baterii na 100 procent a odhlašte se z Google/Xiaomi/Apple účtu a vypněte si kód/gesto obrazovky nebo jiné zabezpečení.

Přiložte vyplněný reklamační protokol s popisem závady, originál (případně kopii) nákupního dokladu , nebo záruční list a vaší zpětnou adresou
Reklamace jsou příjmány na adrese:

MobilyOstrava.cz
Hlavní Třída 687/100,
708 00 Ostrava - Poruba

Reklamační protokol .DOCX (Word)
Reklamační protokol .PDF

Otázky a odpovědi

Ano, určitě. Standardně se zařízení vrací ze servisu v továrním nastavení. Servis za data, která v zařízení zůstanou neručí. Před odesláním zařízení na reklamaci si svá data zálohujte.

Ano, příslušenství jako nabíječka či sluchátka může být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné otestování přístroje.

Při reklamaci obdržíte reklamační protokol, pouze osoba s tímto protokolem je oprávněna reklamaci vyzvednout. Protokol lze předat jiné osobě.

Evropská distribuce u telefonu znamená dovoz ze zemí EU , reklamaci uplatňujete pouze u nás (u prodejce). Telefon může, ale nemusí obsahovat různe aplikace operátorů. Na požádání je možné tyto aplikace v rámci koupě odstranit.

Česká distribuce CZ distribuce z pravidla bývá dražší.

Vybrané recenze

Aktuality

25.04.2017 | 11:54

Nově nabízíme na prodejně možnost pojištění mobilních telefonů

Nově nabízíme na prodejně možnost pojištění mobilních telefonů proti poškození,odcizení a zneužití