Košík:

Položek: 0
Cena: 0 ,-

Vstoupit do košíku
Registrovat Přihlášení
Porovnat zboží ( 0 )

Reklamační řád

Postup při reklamaci telefonu:

  1. Zalóhujte si svá data, v servise dochází k obnovení telefonu do továrního nastavení.

  2. Pro uživatele zařízení značky Apple je nutno vypnout Find My iPhone, telefon se zapnutým FindMyIphone nelze přijmout do servisu.

  3. Telefon spolu s krabičkou, záručním listem či fakturou a vyplněným reklamačním protokolem řádně zabalte.

  4. Reklamace jsou příjmány na adrese: MobilyOstrava, Hlavní Třída 687/100, 708 00 Ostrava - Poruba.

  5. Zboží je možné přinést osobně nebo zaslat na výše uvedenou adresu.

  6. Pokud to stav telefonu dovoluje, prosíme o nabití telefonu na 100% kapacity, děkujeme.

Reklamace se snažíme vyřídit v co nejkratším čase.

Vyřízené reklamace Vám neprodleně posíláme zpět, není nutné nás kontaktovat telefonicky.

 

Viz obchoní podmínky bod č.7

Před odesláním zboží na reklamaci přiložte reklamační protokol s popisem vady, děkujeme.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL .DOC

REKLAMAČNÍ PROTOKOL .PDF

 

CZ vs. EU Distribuce

U české distribuce je možno provádět reklamace jako zákazník v autorizovaném servisu dané značky mobilního telefonu. Krabička obsahuje český papírový manuál.

U evropské distribuce je možné provádět reklamace pouze přes daný obchod kde byl mobilní telefon zakoupen. Krabička obsahuje papírový návod v jazyce ze země dovozu.

czeu

Při objednávce
mobilního telefonu Doprava po Ostravě
za 50,- Kč!

Získali jsme prestižní certifikát Ověřeno zákazníky

Přečíst recenze